Még nincs meg az ajándék?
Segítünk!
Választható termékek:
– Aroma diffúzor Tulipán (+ illóolajok)
– Aroma diffúzor Liliom (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Fenyő (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Dió (+ illóolajok)
– Europe óriás falióra (csak ezüst szín)
– Minimalist falióra (csak cementszürke szín)
– Kézműves beton mécsestartó
– Geometrico beton mécsestartó
– Flyte lebegő kaspó (csak Bükk színű talapzattal)
Mire figyelj, hogy a csomagod időben megérkezzen,
még Karácsony előtt?
Futár partnereink jelezték, hogy Karácsony előtt, akkor fog időben megérkezni a csomagod, ha itt a webshopban legkésőbb december 17. 10:00-ig elküldöd megrendelésed.
A fenti időpont utáni megrendelések esetén már nem tudják garantálni a Karácsony (December 24.) előtti kiszállítást.
Kérjük erre figyelj, hogy időben megérkezzenek szeretteidnek az ajándékok.
A kialakult helyzet ellenére, továbbra is zavartalanul működik a kiszállítás Magyarország egész területén.
Futáraink és mi is azon dolgozunk, hogy minden kedves Vásárlónk hiánytalanul és időben megkapja megrendelését.
Lassan mindenkit kezd utolérni a koronavírus okozta gondok, nehézségek, terhek, így partnereink, beszállítóink is csökkentett kapacitással tudnak csak dolgozni. Természetesen nagy figyelmet fordítunk rá, hogy továbbra is a lehető legbiztonságosabb módon kapja minden kedves vásárlónk kézhez a megrendelt termékeket.
Minden egyes csomagot a logisztikai központokban rendszeresen fertőtleníteni szükséges, hogy a lehető legbiztonságosabb legyen a szolgáltatás. Viszont ez egy igen időigényes folyamat.
Különböző gyártókkal/ beszállítókkal dolgozunk együtt, ezért vannak termékek, amelyek időben megérkeznek, és vannak, olyan termékek, amik a fent említett okok miatt sajnos késnek.
Jelen helyzetben a szállítási idő attól függ, hogy mennyire gyorsan végzik el a biztonsági ellenőrzéseket, mikor kerülnek sorra a megrendelt csomagok.
Továbbá függ, hogy a nemzetközi beszállítóink mekkora kapacitással tudnak üzemelni, azaz mennyire befolyásolja az adott gyártót a fennálló járványhelyzet.
- A külső raktáron lévő termékek megrendelési igényeit a megrendelést követő 30. perc után továbbítjuk a gyártó/ raktár felé, hogy minél hamarabb útnak indulhasson a csomag.
- A külső raktárról indult csomagok útját folyamatosan nyomon követjük, és ahol csak lehet gyorsítunk a szállítási folyamaton.
- Belső raktáron lévő termékek esetén 1-2 munkanapon belül átadjuk a csomagokat futárpartnerünknek, akik 1-2 munkanapon belül már kézbesítik is azt.
- Jelentős késés esetén kedvezményeket kínálunk, ami lehet konkrét összeg, százalékos kedvezmény, kupon, vagy ajándék termék.
- Rendszeresen figyeljük az emaileinket, hogy a lehető leghamarabb tudjuk válaszolni minden kérdésre.
- Az utánvétes fizetésért semmilyen termék esetén nem kérünk extra díjat.
- A szállítási díjakat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani.
- A 30.000 Ft feletti összegű rendelés esetén pedig továbbra is ingyenes a házhoz szállítás.
Amikor munkanap van, akkor kiszállítás is van.
Így 2020 december 28, 29, 30-án is szállítunk futár partnereinkkel (GLS, MPL).
text
* Az ingyenes szállítást egy csomag esetén, egyszer biztosítjuk.
Házhoz szállítás: 1499 Ft
(A kapott e-mail értesítőben van lehetőség csomag automatába/ csomagpontra is irányítani a küldeményt.)
A futár a kézbesítés előtt e-mailben és/vagy telefonon is értesít. Ha nem talál a helyszínen, felhív, hogy egyeztessen.
Házhoz szállítás esetén, a futár partnereink munkaideje, munkanapokon 8-17 óráig tart. Ettől eltérő időpontban nincs lehetőség a csomag kiszállítását kérni.
Fontos, hogy helyes címet és telefonszámot adj meg, hogy a futár a Neked legmegfelelőbb időpontban és helyen keressen.
Ha a csomagod elérhetőségi probléma miatt visszakerül hozzánk a futártól, akkor sajnos újraküldési költséget kell felszámítanunk.
Egyedi szállítási igényt, futár partnereink sajnos nem tudnak teljesíteni. Például: „19 óra után kérem kiszállítani a csomagot”.
Az új rendelések feldolgozási ideje 1-2 munkanap.
A termékek várható szállítási ideje megtalálható a termékoldalakon.
(Minden terméknek más és más a szállítási ideje.)
Ünnepek előtt (pl. Karácsony), leltározási időszakok, extrém időjárás, balaset miatt, előfordulhat, hogy a futár késik.
A rendelés visszaigazoló email-t követően, később, egy csomagszállítással kapcsolatos értesítést is küldünk, mely minden fontos információt tartalmaz.
Tudom csomagpontra kérni a rendelésem?
Igen. Futár partnereink (GLS, DPD, MPL) által megküldött értesítő e-mailben található információ, hogy hogyan lehet a csomagod csomag automatába/ csomagpontra kérni.
Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.
A webáruházban több fizetési mód közül van lehetőség választani:
– bankkártyával, a Stripe biztonságos rendszerén keresztül,
– átutalással,
– utánvétesen.
Utánvétes rendelés esetén, a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes rendelés kezelés díja: 655 Ft.
Figyelem! Az utánvétes rendelés fizetési kötelezettséggel jár!
Bizonyos termékek esetén, az utánvétes fizetési lehetőség nem érhető el, melyről információ az adott termék oldalán megtalálható.
(Ennek oka, hogy bizonyos terméknél, néhány kedves megrendelő, az utánvétes csomagját nem vette át, ezzel kárt okoztak nekünk: visszaszállítási díj, csomagolási-, és adminisztrációs terhek keletkeztek.)
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.
Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.
Ha a Vevő/ Megrendelő hibájából a csomag átvétele meghiúsul, a küldeményt visszaküldik a kiszállítási raktárába.
Ilyen esetben, a megrendeléskor elfogadott szerződési feltételek alapján, a Vevő/ Megrendelő vállalja, hogy megtéríti a szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási többletköltségeket, amelyek annak következtében keletkeztek, hogy nem vette át csomagját.
Az át nem vett csomagok szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási díját számlázzuk a Vevő/ Megrendelő felé, amennyiben nem kerülnek időben lemondásra, a csomagfeladás előtt.
Ebben az esetben, a Vevőnek/ Megrendelőnek kártérítési kötelezettsége keletkezik, a bírói joggyakorlat alapján.
A visszaszállítás és a csomagolás díja, együttesen: 7500 Ft/ csomag.
Kezelési és adminisztrációs díj: 9000 Ft/ megrendelés.
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.
A honlapon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
A biztonságos vásárlást 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.
A ModernStyle oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Nézd csak, ha Chrome böngészőt használsz, bal felül a címsorban egy kis, zárt lakatot és „A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhasd bankkártyádat a vásárláshoz, hiszen kártyaadataid hozzánk el sem jutnak!
A biztonságos vásárláshoz 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Minden termékünkre 14 napos, kérdezés nélküli garanciát vállalunk. Csak küldd vissza nekünk a sértetlen terméket és 15 napon belül már vissza is küldjük a vételárát.
Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.
A pénztár oldalon a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva megkapjuk a vásárlói adatokat, a szállítási adatokat, a megrendelt tételeket, és azok mennyiségét.
A „Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után 30 perc áll rendelkezésre, hogy jelezz nekünk e-mailben vagy telefonon bárminemű módosítási igényt a rendeléseddel kapcsolatban.
A 30. perc után érkező tétel módosítási, törlési, vagy kiegészítési kérelmeket nem valószínű, hogy tudni fogjuk kezelni, hiszen ekkor kezdjük a rendelésed összeállítani, csomagolni, majd megrendeljük és kifizetjük a futárnak a díját.
Erről további információkat találsz az Általános Szerződési Feltételek 3. és 5. pontjában.
A kései (30. perc utáni) tételmódosítási igényből eredő magasabb szállítási díjakról időben tájékoztatunk.
A pénztároldalon van lehetőség más, Európai Uniós országot kiválasztani, mint szállítási cím.
Fontos tudni, hogy az utánvétes fizetési lehetőséget, csak és kizárólag Magyarországi szállítási cím esetén tudjuk biztosítani.